sobota, 15 lutego 2014

Zabawa facebookowa



Niedawno na facebooku rozpętała się nowa zabawa. Ponoć przyszła ona z Australii, ma ona na celu wytypowanie kogoś co wypicia ustalonego wcześniej alkoholu (jest nim zazwyczaj piwo- przynajmniej ja tak sądziłam... ale jak widać na hulających filmikach w sieci, ludzie sięgali do dużo mocniejszych trunków) należy to uwiecznić na filmiku a następnie umieścić go na portalu społecznościowym (zazwyczaj jest to facebook). Aby 'zabawa' nadal trwała typuję sie kolejne osoby do podjęcia wezwania, a jeżeli nie zrealizuje tego, osoba przegrana ma wręczyć (osobie która go typowała) przysłowiową kratę piwa. Gdy pierwszy raz usłyszałam o tym wydarzeniu, zaskoczyło mnie to jak ludzie (bo mówimy już tutaj o całym świecie) potrafili zintegrować się do podjęcia takiej zabawy. Wiele moich znajomych, pukało się w czoło i oceniali to za bzdurę która nie powinna mieć miejsca. Nie będę ingerować w słowa to co kto mówi, bo każdy ma do tego prawo. Mnie osobiście bardzo ta cała sytuacja rozśmieszyła, i nie będe ukrywać że również zostałam wciągnięta w tą zabawę. Nie spotkałam się jeszcze, z filmikami na których osoby nieletnie piły alkohol, więc nie widze nic w tym złego. Albo przynajmniej nie widziałam... do póki nie zobaczyłam wideo na którym mężczyzna piję z kufla... WÓDKĘ! Byłam w takim szoku, że pisząc tą notkę nie wiedziałam od czego zacząć. Jakże ludzie są bezmyślni... Zrobiło to na mnie ogromne wrażenie- ale nie odwagą, lecz głupotą! Owa osoba chyba nie zdaje sobie sprawę, jaką szkodę mógł sobie wyrządzić wlewając w gardło tak ogromną ilość alkoholu naraz! W dodatku te przeokropne (wręcz drastyczne!) koktajle alkoholowe (UWAGA) -ze zmiksowaną zdechłą myszą, lub picie napoju z buta bądź toalety? Mam wrażenie że co poniektórzy, zamiast rozwijać się jak Bozia Nas tego nauczyła, to cofają się z taką prędkością że niedługo będą z Nas totalnie bezmyślne ogłupione istoty. Tak jak wcześniej powiedziałam, każdy ma prawo do podejmowania decyzji, ale powinniśmy się dwa razy zastanowić. Do tej pory zostały odnotowane 4 śmiertelne przypadki owej zabawy. Mam ogromną nadzieję, że moi znajomi ograniczą się tylko do wypicia piwa, bo te popisówki w internecie zza granicznych państw totalnie mnie zażenowały.
Zapraszam Was do obejrzenia filmiku który prezentuje, to jak ludzie interpretują tą zabawę na swój sposób.
MIAŁO BYĆ FAJNIE I ZABAWNIE, A WYSZŁO... TAK JAK ZAWSZE

11 komentarzy:

  1. Oj tak, zawsze coś drobnego później przeobraża się w coś wielkiego, bo ludzie chcą wszystko coraz bardziej urozmaicać. Ja niestety spotkałam się też z filmikami, gdzie byli nieletni i uważam, że ta zabawa to naprawdę przesada..
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jula, mam problem. Biorę udział w tym konkursie z rękawiczkami, niestety mam problem z ustawieniami prywatności, w ogóle nie mogę ich zmienić, nic takiego jak "kto może wysyłać do Ciebie wiadomości na Facebooku" mi się nie wyświetla. Czy publicznie napiszecie wyniki? Bo nie wiem, jak w razie co, mam się z Wami skontaktować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Julcia kiedy będzie wiadomo kto wygrał rękawiczki? ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za wyzwanie z tym alkoholem? To takie udowodnienie komuś czego? Bo mogę publicznie pokazać jak pije, podnieść swoja samoocene jednocześńie prezentując swój niski poziom intelektualny.?
    Pomóż chorej babci wnieść zakupy, uśmiechnij się do drugiego człowieka, porzytul go, porozmawiaj.Idź zrób coś dla innych oddaj krew zrób cokolwiek dobrego dla tego świata. Abyś w przyszłości spojrzał w lustro i powiedział,,tak jestem wartościowym człowiekiem''- moim zdaniem to jest wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się osobiście podoba to wyzwanie w kontekście sportowym pompki ect. , alkohol to przesada zwłaszcza jak u swoich znajomych widzę jak piją wódkę -_-

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie osobiście żenują ludzie, którzy widząc tą zabawę (z piwem, nie z wódką czy innymi miksturami) wymyślają komuś, kto tego wyzwania się podjął. Czy dla kogoś, kto uważa to za zabawę, trzeba wytykać jego "niski poziom intelektualny" ? Nie znają, a oceniają, sami podnoszą swój poziom intelektualny, bo nie wzięli w tym udziału, bo są ponad to. Wszystko jest dla ludzi, sęk w tym, by używać tego z głową ! Ale wiadomo, jednak każdy mierzy swoją miarą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy całowałąś sie kiedys z Mackiem ??

    OdpowiedzUsuń
  8. "Krwawa gra" na fb to chyba najlepsze, co mogli dodać moi znajomi. Zamiast pić piwo, oddają krew. Mam nadzieję, że rozpowszechni się tak samo jak i ta zabawa, którą opisałaś w poście. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, właśnie wpadłam na Twojego bloga i od razu mi sie spodobał :) przede wszystkim szacun za to, że realizujesz swoją pasję, jaką jest moda i się nie poddajesz! Ale jestem ciekawa, jaki był Twój pierwszy krok w stronę zawodu stylistki, bo... od zawsze uwielbiałam kogoś ubierać, znajomi sądzą, że mam dryg do mody. Chciałabym spróbować, ale nie wiem, jak zacząć. Byłabym wdzięczna za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Juuuuulciaa, powiedz mi co z czapami? juz wyslane, czy jeszcze nie? :D buziaki :*

    OdpowiedzUsuń