wtorek, 11 lutego 2014

#14

REAKTYWACJA JUHUUUU !

Tydzień ferii za mną, a ja nie zrobiłam kompletnie NIC. Dopadła mnie rutyna która ma na celu, leżenie w łóżku i oglądanie serialu, odcinek za odcinkiem. Moje życie stało się typowym dniem przeciętnego amerykanina, tylko popcornu brakuje... Ale żeby o było mało! Moje Kochane Pamiętniki Wampirów mogę oglądac tylko w piątki (bo wtedy wychodza najnowsze odcinki) a co robię w pozostałe dni? UWAGA... oglądam Zbuntowany Anioł! TAK!  Nie żartuję, złapałam tęsknotę za tym serialem, i wiecie co? Wkręciłam się... czas nie ubłagalnie leci, a ja od rana do wieczora tyram Milagros i Evo. I żeby nie było że, ten serial sobie leciał, 16 lat temu (aż tyle?!) to nadal mnie on śmieszy ! :) Dobrze ten wpis jest totalnie bez sensu, ale chciałam tylko powiadomić że na stałe powróciłam do blogowania (zrezygnowałam z ASKA więc Witam Serdecznie moich Kochanych czytelników i wspieraków ( tych mniej mnie darzących sympatią również) :)

ZA KILKA GODZIN wkleję kolejnę posty, jeden nawiązujący do Pucharu Świata w skokach narciarskich, a drugi poruszający temat problemu wielu z Nas, więcej nie zdradze :)

Byłam taka slodka jako mała dziewczynka- przeróbkę foty zawdzięczam mojej przyjaciółce :)




# Serdecznie chcę Was zaprosić na bloga mojego dobrego kolegi Sławka www.slawomirszewczyk.com pisze o modzie, zyciu, mediach itp. ogólnie facet nie kryje się ze swoim zdaniem i bardzo go podziwiam :)

# Zapraszam Was na aukcję charytatywną na rzecz mojej Asiuni, którą wspiera m.in Kamil Stoch- Nasz zloty Olimpijczyk! http://allegro.pl/fanty-od-skoczkow-narciarskich-charytatywnie-i3946072728.html

# Aktywowałam twittera: https://twitter.com/JulisPL


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz