środa, 28 sierpnia 2013

#4

Ostatni tydzień wakacji, a ja co robię? Tłukę się po lekarzach- no bo przecież nic lepszego nie mam do roboty... Jeszcze w przyszłym tygodniu wizyta u chirurga. Tyle co w ciągu tych kilka tygodni nachodziłam się do lekarzy, to przez całe życie swoje takiej liczby nie osiągnęłam. Teraz pozostało mi leczenie i ładowac bateryjki na rok szkolny ;)

W domu pełno dzieciaków, cała rodzina się zjechała bo mamy wesele kuzyna, a że mieszkamy na Podhalu/Orawie to rodzinki z Nysy caokrągło Nas odwiedzają. Chwilę spokoju nie mam, bo cały czas 'Julia Ciocia Bogusia przyjechała! Julia Bartuś z dziecmi już są!' Ale najbardziej się cieszę z wizyty mojej Babci, oraz dzisiejszych pierogów ruskich! (naprawdę, żeby Was nie okłamać- kto próbował tych pierogów potwierdzi że są NAJLEPSZE NA SWIECIE!) Dzisiaj ostatnia środa wakacji, więc postanowiłam pomimo mojego kuśtykania, odpocznąć i wybrać się z przyjaciółką na imprezkę. Jakoś w te wakacje mało co odwiedzałam kluby, więc dzisiaj jest dobra okazja do nadrobienia zaległości :) Już nie będę Was zanudzać moim paplaniem, więc ładuję Wam kilka zdjęc zrobionych w ostatnim czasie :)

Ostatnio dostałam od Was maila z propozycja przeprowadzenia ze mna wywiadu, często prosicie na asku, abym Wam 'na bogato' odpowiedziała, niestety masa pytań się powtarza i robi się to bardzo męczące, wiec wpadłam na pomysł- jeżeli macie jakieś pytanie do mnie, pozostawcie je w komentarzu, a ja przy nastepnej notce wybiorę kilka i wyczerpująco na nie odpowiem :)
BUZIAKI I MILEGO WIECZORKU!














 











3 komentarze: