poniedziałek, 1 września 2014

trochę orgaizacji

Hej ho! Tak jak obiecałam startuję z nowościami na moim blogu. Będę troszkę go formować do przejrzystego i miłego czytania. Postaram się posegregować posty w taki sposób aby każdy coś dla siebie znalazł! :)

Zgodnie z zapowiedzią na facebooku i Waszą zgodą będę robić raz w tygodniu post opisujący cały tydzień mojego NIC NIE ROBIENIA :)

Od razu zacznę że post nie będzie o niczym nadzwyczajnym. Ale mogę zapowiedzieć że w środę szykuję się temat na który wiele z Was czeka. Wyrzucę karty na stół i powiem co myślę o kwestii chyba największego kobiecego problemu :) Ale póki co nie zdradzam o czym będzie pisane :)
_______________________________

Wakacje się zakończyły... ciężko to przez myśl przechodzi- wracamy do rzeczywistości. Razem z tym nowe wyzwania i cele- mam nadzieję że Wy również obraliście drogę swoich marzeń i zdobywanie tego co pragniecie :)  W tym tygodniu starałam się wykorzystać finisz wakacji do maksimum i jest tego efekt! Leże zasmarkana z podkrążonymi oczami- tak... nie wychodzę z łóżka przez najbliższe dni! Ale nie żałuję, spędziłam cudowne chwile z przyjaciółmi. Pojechałam na festiwal na którym zawsze chciałam być i po raz 1298134873 zakochałam się (średnio wychodzi mi to kilka razy na dzień:))
                                                  _______________________________ 

Pomyślałam, również że raz w tygodniu mogę wrzucać tzw. karta o mnie. Czyli parę faktów- co mnie wkurza, co lubię, różne przemyślenia. Czyli skrawek po skrawku, dam Wam okazję poznać mnie od strony że tak powiem- KIM JESTEM :) Co Wy na to ?

Tak jak powiedziałam jest to post taki troszkę organizacyjny. Aby Wam urozmaicić spędzanie czasu na moim blogu- już nie będziecie musieli czekać miesiąc na kolejny post :)

Poniżej podsyłam Wam pare fotek z tego tygodnia :)
Buziaki i rośnijcie w siłę! :) Czekam w komentarzach na Wasze zdanie













5 komentarzy:

  1. Uważam, że to bardzo dobry pomysł z tym poukładaniem postów itd. I chyba jak każdy kto czyta Twojego bloga czekam już z niecierpliwością na fakty :) Zdrówka Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. SKOKInews.com - Skoki narciarskie - Nasza i Wasza Pasja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie blog jest przejrzysty i latwy w odbiorze. Notki od bardzo powaznych zyciowych po wesole z nuta finezji i sarkazmu do tego urozmaicone zdjeciami. Jedyne zastrzezenia mam do tego ze notki sa za kroykie i stanowczo za rzadko. Fajny pomysl z tymi dotatkami o Tobie bo bedzie okazja poznac Cie troszke z tej 'ludzkiej' strony. Twoj opis tygodniowego nic nie robienia da wielu czytelniczka pole do fantazji bo zaloze sor ze nie jedna chcialaby sie zamienic i byc Toba. Ja osobiscie tak jak pisalam Ci w mailu nie moge sie doczekac ,bo Twoje notki i posty na fejsie urozmaicaja moj dzien i rozjasniaja szara codzinnosc. Buziaki Madzia

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chcę Twoje stylizacje! O! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O no to czekam na kolejne posty ! Zapowiada się bardzo ciekawie :) Ciesze się ,że trafiłam na twojego bloga , bo słyszałam że prowadzisz , a jakoś nie mogłam go nigdzie znaleźć :)
    Zapraszam do mnie fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń