sobota, 2 listopada 2013

#10

Ufff po długiej przerwie powróciłam do blogowania. Byłam tak bardzo zabiegana że nie miałam spokoju usiąść, pomyśleć i nabazgrać Wam tutaj coś :)

Tak więc, pewnie zastanawiacie się co u mnie się działo w ciągu tego miesiąca? :) Ale pewnie większość z Was i tak wie :) Wyjechałam na parę dni do Pragi, by odpocząć i całkowicie się zresetować. I powiem Wam tak, że na maxa zakochałam się w tym mieście. I pragnę jak najszybciej tam powrócić! Nie będę Wam opowiadać co się działo po nocach (ale zaznaczę Wam ze absolutnie nie spaliśmy) no i wróciłam do domu z rozwalonym czołem (pocałowałam klamkę) . Ogólnie było prześmiesznie, spaliśmy w ogromnym hotelu (chyba 16 pięter) i mozna było spotkać osoby kazdej narodowości! Na dole mieliśmy elegancki szklany bar, także dla umilenia sobie czasu tam przesiadywaliśmy, a zza dnia zwiedzalismy Pragę. Poniżej umieszczam kilka zdjęć z podpisami :)


najpięknieszy widok jaki kiedykolwiek widzialam (po Tatrach :)

a to najbardziej mnie ucieszyło gdy zeszłam na sniadanie :)



wariaci są wszedzie :)





nie powiem która była godzina, ale bardzo śmieszna :)

zadomowiamy się :) 




Szisza stały bywalec Naszego pokoiku ! :) 


POLACY!



oczywiscie milion600 kościołów do zwiedzania
  
Nasi Prascy przyjaciele :) 









strasznie wzruszył mnie ten widok, w jednej z katedr :)

moja pamiątka po Pradze :)













I ostatnio wiele zmian u mnie się pojawiło. Głownie tych wizerunkowych ! 
W końcu pozbyłam się moich okropnych włosów ! Także STARA JULIS COME BACK!
BIG BIG COME BACK! 






Jak już wiecie lub nie, nawiązałam kolejną współpracę z Arkiem Kłusowskim, uczestnikiem programu The Voice Of Poland. Za tydzień wyruszam do Warszawy, aby sprawić mu kolejną stylizację, koniecznie oglądajcie 8 listopada godz 20:00!




I pochwalę się Wam ze nawiązałam kolejną wspólpracę, ale póki co nie będe zdradzać kto to jest! 

BUZIAKI !!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz